.
Normativa i Condicions Generals del Lloguer de “Can Masó Vell”
DISPONIBILITAT I CONFIRMACIÓ DE RESERVA
Una vegada efectuada l’aceptació de la “Pre-reserva” per part de la direcció, el client disposarà de 48h per fer efectiu el pagament de la formalització de la reserva (fiança) que serà del 30% del total, mitjançant una transferència al compte corrent que se li facilitarà, indicant nom i els dies de l’estada. Passat aquest termini, en el cas de no haver rebut el pagament, la direcció es reserva el dret de proposar l’allotjament a altres clients potencials.
Un cop rebuda la transferència, nosaltres li enviarem la confirmació de reserva. La reserva no queda efectuada fins que el propietari no hagi rebut la transferència i vostè no hagi rebut la confirmació de la reserva.
El cost de la transferència bancària és per compte del client, i mai podrà ser deduït del cost del lloguer.
La petició o rebuda d’informació sobre l’estat de disponibilitat de l’establiment no implica l’acceptació de la Reserva per part del propietari.
CANCELACIÓ
En cas d’anul.lació d’una reserva abans de l’arribada del client a l’establiment, s’aplicaran una sèrie de despeses d’anul.lació en funció de l’antelació amb la qual s’anul.li la reserva. .
Totes les despeses derivades de la mateixa seran a càrrec del client.
Els intervals i percentatges de penalització aplicats són els següents en estades de 2 o menys dies, i s'aplicaran sobre la quantitat donada en concepte de reserva:
-10% si l’anul.lació es fa amb més de 30 dies d’antelació.
-50% si l’anul.lació es fa amb 30 o menys dies i més de 15 d’antelació.
-100% si l’anul.lació es fa amb 15 dies o menys d’antelació.
Els intervals i percentatges de penalització aplicats són els següents en estades de més de 2 dies, i s'aplicaran sobre la quantitat total de l'estada:
- 35% del preu total de l'estada si l'anul.lació es fa en 15 dies o menys d'antelació.
- 30% del preu total de l'estada si l'anul.lació es fa amb més de 15 dies 'antelació.
- 100% de devolució de l’import de la reserva si l’anul.lació es fa amb més de 90 dies d’antelació.
En cas d’abadonament de l’establiment amb antelació al temps pactat entre les dues parts,es cobrarà el total del temps acordat per a l’estada.
La fiança es tornarà una vegada s’hagi comprovat que tot estigui correcte, mitjançant transferència bancària.
ARRIBADA
Estades de Cap de Setmana: L’horari d’entrada a l’establiment serà a partir de les 17h.
Estades 1 / 2 Setmanes: L’horari d’entrada serà a partir de les 16h.
Si, per qualsevol raó, vostè planeja la seva arribada abans o després d’aquest marge horari, li preguem que ens ho comuniqui i intentarem allotjar-lo en l’horari desitjat.
El client té l’obligació de pagar en el moment del lliurament de les claus el preu de l’estada, en cap cas, el fet de presentar una reclamació l’eximeix d’aquest pagament.
SORTIDA
Estades de Cap de Setmana: Abans de les 18h del diumenge.
Estades 1 / 2 setmanes: L’horari de sortida serà abans de les 11h.
Si us plau, sol·licitin una sortida més tardana, si la necessiten, abans de la seva arribada i farem tot lo possible per a atendre als seus desitjos.
NOMBRE I IDENTIFICACIÓ DELS CLIENTS
El client ha d’informar a la direcció el nombre de persones incloses a la reserva. Només el nombre de persones indicat a la confirmació de la reserva té dret a ocupar l’allotjament i les instal·lacions. També haurà de comunicar a la direcció si té visita d’ algún amic o familiar, que vingui només a passar el dia. En cas de qualsevol incompliment de les obligacions esmentades, el propietari per criteri propi té dret a demanar al client que desocupi l’establiment i el client no tindrà dret a cap compensació.
És obligatori, per llei, registrar a les persones allotjades, majors de 14 anys, i enviar-ho telemàticament a la Direcció General de Policia. (Article 5.2 del Decret 164/2010). Les dades obligatòries per al registre són: nom complert, data de naixement, DNI, data d’arribada, nacionalitat i signatura.
COMPORTAMENT
El client que signa la fitxa d’entrada és responsable del comportament correcte de totes les persones que l’acompanyen. Si aquesta persona o qualsevol dels acompanyants no es comporta de manera adequada i responsable, el propietari està autoritzat a demanar al client i als seus acompanyants la sortida immediata de l’establiment sense que el client tingui dret a cap tipus de compensació. (Article 5.8 del Decret 164/2010)
Molt Important: Cal respectar els horaris de descans dels veins dels voltants de la casa (encara que estan força allunyats), segons dicta “L’Ordenança de Civisme de Sant Antoni de Vilamajor”.
Queden prohibides les festes i/o gresques exteriors, als jardins, piscina, ... amb música amb alt volumen.
Durant el dia, els aparells de difusió musical, els jocs, etc... hauran de tenir el volumen adient per a respectar també les normes de convivència i de contaminació acústica.
A la zona de la piscina:
*L’horari és de 9 a 22h. Està prohibit banyar-se i romandre a la instal.lació fora d’aquest horari.
* Els menors de 14 anys no poden banyar-se sols, sempre han d’estar acompanyats d’un adult, ja que la instal.lació no disposa de socorrista.
* Està prohibit banyar-se als animals de companyia.
* És obligatori dutxar-se abans de banyar-se.
* Per evitar danys, talls i altres tipus de lesions no es poden introduir objectes de vidre o qualsevol material tallant a la zona de la piscina. Evitar les corredisses, relliscades... i anar sempre ben calçat pels voltant de la piscina.
* Prohibit l’excés de sorolls (crits, música estrident,…) cal respectar els veïns i no trencar la pau de la zona. Recordem que estem dins d’un enton rural, i al costat del Camí Ral de Sant Antoni, passeig sempre ple de gent passejant o anant en bicicleta.
*Queda limitat l’ús de flotadors, matalassos d’aigua, xurros i altres joguines d’aigua, el seu excès produeix brutícia, algues i pot enterbolir l’aigua, ja que interfereix en el sistema de circulación i filtració de la depuradora.
* Per la correcta circulació del sistema de neteja de l’aigua, no es pot deixar res flotant dins la piscina i per poder realitzar les tasques de manteniment, cal deixar la zona de la gespa recollida.
* Cal tenir cura de les instal.lacions i deixar-les sempre tal i com les heu trobat.
A la barbacoa:
* Només es pot fer servir carbonet vegetal.
* El foc sempre ha d’estar sota vigilància d’un adult, qualsevol mal ús podria provocar un dany irreparable ja que el risc d’incendi és molt elevat.
* Després cal apagar les brases, poc a poc, amb l’ús de la manguera.
* Deixar la zona de la barbacoa tal com l’heu trobat.
Cal respectar les infraestructures i el mobiliari interior i exterior de la casa, i es deixaran tal i com es van trobar a la seva arribada.
ANIMALS DOMÈSTICS
* S’estableix una fiança de 100E per a les mascotes, i de 10E per dia , que es pagarà a la direcció, en el moment de la seva arribada. Si passats uns dies, després de l’estada, no es detecten desperfectes ocasionats per les mascotes, la direcció retornarà la fiança mitjançant una transferència bancària.
* Dins del recinte de Can Masó, i voltants no està permès que el seu animal faci qualsevol de les seves necessitats lliurement, i si les fa cal recollir-ne sempre els excrements.
* No es permet que els animals pugin als sofàs, entrin i dormin dins els dormitoris de la casa. Tampoc es poden banyar a la piscina.
* Els propietaris dels animals tindran l’obligació de mantenir-los en unes condicions higièniques i sanitàries adients, i seguir les normatives vigents.
* Els propietaris dels animals seran responsables dels danys ocasionats pels animals a terceres persones o a qualsevol de les instal.lacions de la casa.
* No es podrà deixar la mascota sola ni a l’interior ni a l’exterior de la casa sense la supervisió dels propietaris.
RESPONSABILITAT
L’establiment no es fa càrrec de qualsevol pèrdua, dany, anul.lació o qualsevol despesa addicional soferta pel client, o de qualsevol causa que escapi del control del propietari.
La direcció no es responsabilitza de la pèrdua o oblit d’objectes; no obstant , si a l’hora de fer la neteja es troba algun objecte a l’establiment, el propietari no tindrà inconvenient d’enviar-lo a l’adreça facilitada mitjan enviament a contra reembossament.
No està permès fumar dins la casa, tampoc està permès treure ni utensilis, ni roba de llit, mantes, etc. de l’establiment.No es poden posar matalassos al terra de la casa o de les habitacions.
Les tovalloles de bany són per aquest ús, en cap cas es faran servir com a tovalloles de piscina.
En cas que es produís algun desperfecte, s'haurà de comunicar a la direcció, sempre abans de la sortida de l’establiment, per evitar mal entesos. El client haurà d’abonar el cost del desperfecte.
Al finalizar l’estada la casa haurà d’estar recollida, tant pel que fa a les instal.lacions i el mobiliari (taules, cadires, tumbones, sofàs, etc....) i les zones de jocs (pilotes, raquetes, jocs de taula, ...) . La roba de llit (llençols, coixineres i fundes nòrdiques) i les tovalloles de bany es deixaran dins d'unes bosses de bugaderia.
Encara que la neteja final estigui inclosa en el preu de l’estada, s’haurà de deixar la casa en bones condicions higièniques, si no fos així, la direcció pot demanar als clients el pagament de 100E, en concepte de suplement de neteja.
La direcció agrairà qualsevol suggeriment que ens pugui oferir per tal de poder fer més agradable les futures estades.
El nostre objectiu principal és que el client tingui una bona experiència de la seva estada a Can Masó Vell.
Aquest document de Normativa- Condicions generals s’haurà de signar a la seva arribada per la persona responsable de la reserva, i en estades de més de 5 dies, s'haurá de complimentar i enviar signat en el moment de la formalizació de la reserva.